پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229262
عضو کميسيون برنامه و بودجه: دولتي ها بيايند و بگويند که 995 هزار شغل را در کجا ايجاد کردند/ دريغ از تحقق يک دهم آمار ارائه شده براي اشتغال!
تاریخ انتشار : 1396/12/13 09:00:58
نمایش : 1123
عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اقدامات دولت در زمينه تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال " بيان کرد: با توحه به شاخص هايي که از سوي مرکز آمار کشور اعلام شد بهبودي در شرايط اقتصادي به ويژه توليد و اشتغال کشور رخ نداده است و سال 96 سال مطلوبي براي توليد و اشتغال کشور نبوده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالرضا مصري، عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اقدامات دولت در زمينه تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال " بيان کرد: با توحه به شاخص هايي که از سوي مرکز آمار کشور اعلام شد بهبودي در شرايط اقتصادي به ويژه توليد و اشتغال کشور رخ نداده است و سال 96 سال مطلوبي براي توليد و اشتغال کشور نبوده است.

 

وي در ادامه با اشاره به امار اشتغال اعلام شده از سوي دولت در زمينه اشتغال اظهارداشت: گفته شد که 995هزار شغل در سال ايجاد شده است ، اگر اين رقم را تقسيم بر 30 استان کشور کتيم سهم هر استان 30 هزار شغل مي شود در حالي که اين امر در استان کرمانشاه که بنده نماينده ان هستم رخ نداده است.

 

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: 30 هزار شغل را نخواستيم مسئولان دولتي بيايند و بگويند آيا در استان کرمانشاه 3 هزار شغل ايجاد شده است ياخير؟ اگر چنين امري را به بنده که نماينده اين استان هستم بسيار از دولت تشکر مي کنم.

 

مصري با بيان اينکه امسال سال خوبي براي توليد و اشتغال کشور نبود است افزود: دولت چشم و اميدش به غرب و برجام بوده است و به همين دليل هم نتوانست نگاه و چشم خود را از انها بردارد و بالتبع اگر نگاه کسي به بيرون باشد داخل را نمي تواند ببيند و دولت هم چون نگاهش به خارج از کشور بود نتوانست توان و ظرفيت داخلي را ببيند.

 

وي ادامه داد: تمام سخنان رهبري که قبل از برجام مطرح کرده بودند ديديک که اتفاق افتاد ، دولت بايد از همان ابتدا به سخنان رهبري توجه مي کرد و چشم اميد خود را از خارج بر ميداشت ؛ با توجه به تمام اين موضوعات دولت نتوانست اقدامي را در زمينه توليد و اشتغال کشور انجام دهد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html